• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Vet inte om jag missat det, men hur gick det med första ansökan Terry? Fick du många erbjudanden? Ränta? Vad valde du tillslut?

Fick 7-8 erbjudanden. 2-3 av dom var på hela beloppet. Räntan var OK under 10% men över 8% måste se exakt. Tog Marginalen.

Däremot så har inte Lendo vissa banker som är intressanta för mig, bland annat BN. Så nu kommer jag gå på Advisa.

Så länge jag har lånekostnad under 30.000 i månaden går jag runt. Kommer ligga på ca 55.000-60.000 netto året ut.
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
Ett riktigt skittips men Opr är väldigt enkla, du som har hög inkomst borde kunna få ut lite där, men de accepterar väll upp till 18 i score om jag inte minns fel, fruktansvärt dyra dock. Men om det är panik, opr finns via en del låneförmedlare så inte lönt att söka direkt hos dem
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ett riktigt skittips men Opr är väldigt enkla, du som har hög inkomst borde kunna få ut lite där, men de accepterar väll upp till 18 i score om jag inte minns fel, fruktansvärt dyra dock. Men om det är panik, opr finns via en del låneförmedlare så inte lönt att söka direkt hos dem

OPR Finans?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Ja och 100.000 är ändå bra hjälp mot summan jag är ute efter.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Jag höll på att åka in till akuten av hårda hjärtsslag, det stod så här.

Hjärtklappning i form av extraslag, hårda hjärtslag eller kortvariga hjärtrusningar är vanligt och förekommer i alla åldrar. Vanligtvis är det inget att oroa sig för, särskilt om besvären kommer i samband med stress eller oro. Men om du får hjärtrusning och samtidigt känner dig sjuk, får ont i bröstet eller svårt att andas ska du söka akut.

Tack för din omtanke Lize. Det är mycket tuffa tider nu. Gick tidigare från jobbet igår. Håller på att få nervsammanbrott. Varenda jäkla steg och lån måste tas i korrekt ordning. Dom som väntar på stålar skriver och stressar vilket inte gör saken bättre och jag har fan inte käkat på 2.5 dagar hemma nu för jag betalade av euroloan vilket ändå inte hjälpte. Usch. Det är riktig panik nu.

Allt kan dock få en lösning om Bank Norwegian hjälper till via Advisa. Så nu väntar vi på :

Marginalens pengar (när kan jag ha dom? Signerade skuldebrevet tisdag eftermiddag)
Advisa en låneansökan - Väntar på BN.
Beroende på utgången på detta ovan så kommer jag gå på Balanzia/Amex/OPR.
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Ge @Terry_ lite utrymme! Du kanske inte har följt forumet så länge så du fattar. Just nu är Terry under extremt stor stress så sluta hacka på honom. Har du inget att skriva som tillför något så strunta i det. Eller som min mamma sa för sisådär 50 år sedan; "Har du inget gott att säga, så håll tyst!".
Jag har följt det väldigt länge. Jag förstår absolut vad credway ställt till med för alla här. Sjukt dåligt av de! Speciellt för Terry eftersom han väntat på detta väldigt länge. Men som min gamla farfar sa, ”låt inte det gå ut över andra”. Men jag håller absolut med! Det är stressigt läge! Tror dock att Terry klarat detta väldigt bra själv vare sig du taggar honom så han ser att du försvarar honom eller inte, Lize.
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
Tänk dock på gällande amex, att msn ska vara medlem 6 mån innan de godkänner kontantuttag, iaf på SAS amex. Kanske går att komma runt via Betalo tex?
 

Fabiana

Kunnig medlem
Poäng: 196
Blev medlem
3 Maj 2019
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
66
Poäng
196
Jag höll på att åka in till akuten av hårda hjärtsslag, det stod så här.

Hjärtklappning i form av extraslag, hårda hjärtslag eller kortvariga hjärtrusningar är vanligt och förekommer i alla åldrar. Vanligtvis är det inget att oroa sig för, särskilt om besvären kommer i samband med stress eller oro. Men om du får hjärtrusning och samtidigt känner dig sjuk, får ont i bröstet eller svårt att andas ska du söka akut.

Tack för din omtanke Lize. Det är mycket tuffa tider nu. Gick tidigare från jobbet igår. Håller på att få nervsammanbrott. Varenda jäkla steg och lån måste tas i korrekt ordning. Dom som väntar på stålar skriver och stressar vilket inte gör saken bättre och jag har fan inte käkat på 2.5 dagar hemma nu för jag betalade av euroloan vilket ändå inte hjälpte. Usch. Det är riktig panik nu.

Allt kan dock få en lösning om Bank Norwegian hjälper till via Advisa. Så nu väntar vi på :

Marginalens pengar (när kan jag ha dom? Signerade skuldebrevet tisdag eftermiddag)
Advisa en låneansökan - Väntar på BN.
Beroende på utgången på detta ovan så kommer jag gå på Balanzia/Amex/OPR.
Sjukt måste detta kännas Terry! Kan inte tänka mig stressen du går genom nu. Håller tummarna!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp